F.A.Q

 

1. Milyen előnyökkel jár ha a zoofast.hu weboldalon keresztük rendelek?
- törzsvásárlói kedvezmény - az összes rendelés beleszámít a törzsvásárlói programba ami akár 3 % árengedménnyel jár
- garantált minőség és a legfrisebb márkás termékek
- rendeléskövetési lehetőség
- hírlevél az összes akciónkkal

 

2. Mennyibe kerúl a kiszállítás?
8900 ft feletti vásárlásnál a házhozszállítás ingyenes (http://www.zoofast.hu/page_info.php?pages_id=6) Ha a megrendelés értéke nem éri el a 8900 ft akkor 1600 ft szállítási költséget számolunk fel.

 

3. Mennyi ideig fogok várni amíg megérkezik a csomag?
2-8 munkanap a kiszálljtás , de a megrendelések 99% -a 48 órán belül küldésre kész állapotban van , de mivel a kiszállítás nemzetközi így legalább 4 munkanapot vesz igénybe. Amennyiben nem lenne raktáron a megrendelt termékek valamelyikéből úgy az ügyfélszolgálati munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot emailen vagy telefonon keresztül.

 

4.Hogy rendeljek?
A termékek kosárba való betétele után kérem töltse ki a szállítási adatokat a megrendelésben válassza ki a fizetési módot. A megadott email címre visszaigazoljuk a rendelést és minden lépésről küldünk egy értesítőt.

5.Honnan tudom mikor jön meg a csomagom?


Amint az Ön csomagja elkészült küldünk egy üzenetet a megadott email címre amiben értesítjük hogy az Ön csomagja elhagyta raktárunkat az emailben csak ELKÜLDVE komment lesz. Ettől a naptól plussz két munkanap.

 

6. Mi a teendőm, ha a csomag szállítás közben megsérül?
Ha a futár még ott van kérem jelezze igényét kárfelmérő lapra, ha már elment és Ön sérülést tapasztalt akkor kérnénk mihamarabb egy üzenetben jelezni ezt az office@zoofast.hu email címre rövid leírás és pár fényképet mellékelve a sérült áruról.

 

7. Törölhetem-e a megrendelésemet?
Ha rossz terméket rendelt vagy bármi okból töröltetni szeretné a megrendelését kérem jelezze ezt a 0612550070 telefonszámon illetve az office@zoofast.hu emialre megadva a megrendelészámot.

 

8. Van e lehetőség szállítási cím cserére?


Ha másik szállítási címre szeretné küldeni a megrendelését kérem jelezze ezt a 0612550070 telefonszámon illetve az office@zoofast.hu emialre megadva a megrendelészámot és a pontos címet irányítószámmal.A csere bizonyos esetekben egy munkanapos késést okozhat.

 

9. Ha máshol olcsóbb terméket találok mi a teendőm?
Amennyiben más boltban beleszámolva a szállítási költségeket is olcsóbb áron talál ugyanolyan terméket mi még annál is 2 % olcsóbban fogjuk kiszállítani. Ezt a megrendeléskor a megjegyzés rovatba kell beírni az olcsóbb termék elérhetőségével együtt( pl link egy másik webáruház ajánlata).Mi levonjuk a 2 % ahhoz az árhoz képest.

 

10. Hogy tudok leiratkozni a hírlevélről?
A www.zoofast.hu weboldalon A Fiókom menüpont alatt vannak az információk hogy kell leiratkozni a hírlevélről. A jobb alsó sarokban a belépés után a boríték szimbóluma mellet kell belépni a leiratkozáshoz.

Általános információk | Üzletszabályzat | Útmutató | Gy.I.K. | Garancia és reklamáció | Szállítás és fizetés | Kapcsolat | Rólunk | Az Akciók Szabályzata | Oldaltérkép | Kutyák | Száraztáp egészséges kutyáknak | Árak PLN-ben | 100% -os elégedettség vagy vissza a pénzt!
Chat

Csevegés