Garancia és reklamáció

Reklamáció és garancia:
 

  • Minden, az Áruház által megvételre kínált termék új, a gyártó, forgalmazó vagy importőr által biztosított garanciával, amennyiben az adott árura van garancia.

  • Az Üzlet nem vállal felelősséget a helytelen használatból eredő károkért. A használati utasításnak megfelelő használat során keletkezett hibákért, a garancia feltételeit a gyártó, forgalmazó vagy importőr határozzák meg.

  • Ha, a Vásárló fizikai hibát észlel a Terméken, vagy egyezési eltérést a szerződésben feltüntetett Termékkel, akkor lehetősége van:

    • felhasználni a garancia benyújtását egyenesen a gyártónál, disztributornál vagy importőrnél, amennyiben az adott Termékre vonatkozik garancia,

    • reklamációt benyújtani az Áruház felé, egyezési eltérés a szerződésben feltüntetett Termékkel címmel 2002 július 7-i törvény a fogyasztói vásárlások részletezésével,

    • reklamációt benyújtani az Áruház felé, szavatossági hiba címmel.

  • A küldemény átvételekor a megrendelt Termékek állapotát és tartalmát ellenőrízni kell a futár jelenlétében, személyes átvétel esetén az átvételkor. Abban az esetben, amennyiben sérülést vagy egyezési eltérést tapasztal a Vásárló a megrendelt Termékekkel, a futár vagy az Áruház dolgozója (személyes átvétel esetén) egy un. Kárbejelentő lapot tölt ki. A Vásárlónak kötelessége a Kárbejalantő lap másolatát a reklamációval együtt elküldeni az Áruháznak.

  • A reklamáció sérült Termék vagy a szerződésben feltüntetett Termékkel egyezési eltérés miatt leadható:

    • írásos formában a következő címre:

                                                   Krakvet Shop sp. z o. o.

Kokotów 703 (Krakkó mellett)

32-002 Węgrzce Wielkie- Lengyelország

    • faxon: a +48 (12) 398 18 47 számon,

    • elektronikus levélben az: office@zoofast.hu e-mail címre

  • A reklamációk elbírálása 14 munkanapon belül történik, annak bejelentésétől számítva.

  • A Vásárló által benyújtott reklamáció elbírálása előtt, az Áruház kikéri a gyártó, disztributor vagy importőr véleményét. Amennyiben a Vásárló hibát észlel a Terméken, akkor kérjük vegye fel a kapcsolatot az Áruházzal telefonon, vagy e-mailben, a hibás áru visszajuttatása céljából az Áruház levelezési címére.

  • Az olyan reklamációk, amik a honlapon feltüntetett termékek külalakja miatt érkeznek (aminek esetleg a monitor rossz beállítása is lehet az oka) nem lesznek elbírálva.

  • A Termékek egyezési eltérése esetén:

    • A fogyasztói Vásárló kérheti a Termékek költségmentes javítását, vagy cseréjét egy új, hibátlan termékre, ami egyezik a vásárlói szerződésben találhatóval, kivéve ha sem a javítás, sem a csere nem lehetséges a felmerülő költségek nagysága miatt. A felmerülő költségek felmérésébe beleszámít a szerződésben szereplő termék értéke, valamint az eltérés nagyságának mértéke.

    • Amennyiben a javítás vagy a csere egy új Termékre nem lehetséges a felmerülő költségek nagysága miatt, illetve ha az Áruház nem tudja teljesíteni a cserét illetve a javítást megfelelő idő alatt, úgy a Vásárlónak lehetősége van kérni a Termék árának csökkentését, illetve elállni a szerződéstől. A szerződéstől nem lehet elállni, amennyiben a fogyasztói Termékre a szerződés nem érvényes.

    • Az Áruház csak abban az esetben vállal felelősséget a szerződésben található fogyasztói Termékek egyezési eltérésére, ha annak bejelentése a Vásárló számára történt átadást követő 2 éven belül sor kerül.

  • A vállalkozói Vásárlók, a reklamáció elbírálása után, kérhetik a hibás termék cseréjét hibátlanra, ezenkívűl, amennyiben a csere lehetősége nem áll fenn, úgy az erről való értesítéstől számítva, 14 napon belül elállhatnak a vásárlói szerződéstől. A hibás termékek bejelentési ideje legfeljebb 1 év, a Vásrlónak a Termékek Áruháztól való átvételétől számítva.

  • Az Áruház nem vállal felelősséget a Vásárló által helytelenül használt Termékek miatt keletkező hibákért, ezek közé tartozik, a szavatossági idő lejárta utáni használat is.

  • A fogyasztói Vásárlóknak joga van elállni az Áruházzal kötött vásárlási szerződéstől az Termékek kiadásától számítva 10 napon keresztül, külön indoklás nélkül, írásos kérvény benyújtásával. A benyújtott kérvényhez csatolni kell a Termékek átvételi bizonylatának, valamint a vásárlást bizonyító dokumentumok (nyugta, számla) másolatait. Az elállási nyilatkozatban a Vásárlónak kötelessége megadnia egy bankszámlaszámot, ahová a kifizetett termékek ellenértékét szeretné visszakapni. A megkapott Termékeket a Vásárló hibátlan állapotban köteles visszajuttatni az Áruház számára. A Termékek visszajuttatása miatt felmerülő költségek a Vásárlót terhelik. A Termékek ellenértékét, az Áruház levelezési címére való beérkezésüktől számítva, a Vásárló 7 napon belül kapja meg, az általa megadott számlaszámra.

  • Minden, az Áruháznak küldött küldeményt, kérjük az Áruház levelezési címére juttasák el:

Krakvet Shop sp. z o. o.

Kokotów nr. 703 

32-002 Węgrzce Wielkie

Lengyelország

  • A tápokhoz mellékelt ajándékok nem rendelkeznek garanciával és nem vonatkozik rájuk reklamáció sem.

  • Nem veszünk át utánvétellel elküldött küldeményeket.

Általános információk | Üzletszabályzat | Útmutató | Gy.I.K. | Garancia és reklamáció | Szállítás és fizetés | Kapcsolat | Rólunk | Az Akciók Szabályzata | Oldaltérkép | Kutyák | Száraztáp egészséges kutyáknak | Árak PLN-ben | 100% -os elégedettség vagy vissza a pénzt!
Chat

Csevegés