Üzletszabályzat

 

 


  1.  

 

 

  1. Webáruház

    1. ZOOFAST kisállateledel és -kellékek webáruház (a továbbiakban: Webáruház), a www.zoofast.hu webcímen működik. A webáruházat vezeti: KRAKVET Marek Batko sp.k., székhely: Czarnochowice 269, 32-020 Wieliczka, Lengyelország, a Kraków-Śródmieście, XI. Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego helyi cégbíróság által vezetett nyilvántartásban a KRS 0000360545 cégjegyzékszámon szerepel, adószám: 679-288-45-02.

    2. Az egyéni Ügyfelekkel és a vállalati Ügyfelekkel való kapcsolatnál a webáruház a következő bankszámlaszámot használja: 1070 1551 6671 2334 5110 0005 (a továbbiakban: A webáruház bankszámlája).

    3. A levelezési és a visszaküldési cím a raktár és a Webáruház pénztár címe: Kokotów 703, 32-020 Wieliczka, Lengyelország.

    4. A Webáruházzal a következőképpen lehet kapcsolatba lépni:

      1. írásban – a levelet a fent megadott levelezési címre kell küldeni,

      2. a Webáruház weboldalán található kapcsolat-felvételi űrlap kitöltésével

      3. az elektronikus posta segítségével, a Webáruház e-mail címe: office@zoofast.hu

      4. telefonon a következő telefonszámon: +36 1 255 0070 hétfőtől péntekig (kivéve a munkaszüneti napokat) 9:00 és 15:00 óra között.

 

  1. Ügyfelek

    1. A Webáruház Ügyfele lehet egyéni vagy vállalati Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél).

    2. Az Egyéni Ügyfél kizárólag természetes személy lehet, aki teljes körű jogképességgel rendelkezik, tehát a 2000. március 2.-i fogyasztóvédelemről, valamint a veszélyes termékek által okozott károkért való felelősségről szóló törvény értelmében a fogyasztó (a továbbiakban: Egyéni Ügyfél). A vásárlás nem kapcsolható össze szakmai vagy vállalkozási tevékenységgel.

    3. A Vállalati Ügyfél a Szabályzat II.2. pontjában felsorolt ügyfeleken kívül a többi ügyfél, különösen azok a vállalkozó természetes személyek, jogi személyek és a jogi személyiség nélküli szervezetek, akiknek a jogi képességét elismeri a törvény, és akik a szakmai vagy vállalkozási tevékenységből kifolyólag vásárolnak (a továbbiakban: Vállalati Ügyfél). Kétségek esetén úgy kell tekinteni, hogy a Vállalati Ügyfél nevében vásárló személy megfelelő felhatalmazással rendelkezik.

    4. A Webáruház használata a következő minimális műszaki követelményekkel lehetséges:

      1. Internet-hozzáférés

      2. Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome, Opera vagy Internet Explorer webböngésző

      3. Letelepített Macromedia FlashPlayer beépülő (plug in)

      4. Bekapcsolt JavaScript nyelvkezelés, keretkezelés és CSS stílusok kezelése

      5. Engedélyezett felugró ablakok (pop-up windows)

      6. Aktív e-mail cím

      7. Aktív telefonszám.

    5. Az Ügyfeleknek abszolút tilos illegális tartalmak küldése. A Webáruház azonnal törölni fogja a Webáruház weboldaláról az illegális tartalmakat.

 

  1. Ügyfélfiók

    1. Az ügyfélfiók a Webáruház weboldalán történő regisztrációt követően hozható létre. E célból az Ügyfél köteles megfelelő módon kitölteni a regisztrációs adatlapot a következőket figyelembe véve:

      1. A kötelező személyi adatok megadása (beleértve a lakcímet), az e-mail cím megadása (amely egyben az Ügyfél azonosítója is), valamint a jelszó megadása

      2. Nyilatkozattevés a megfelelő mező megjelölésével, hogy az Ügyfél elolvasta a Szabályzatot.

      3. Beleegyezés a megfelelő mező megjelölésével, hogy az Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy a személyi adatai bekerülnek a KRAKVET Marek Batko sp.k. adatbázisába, valamint feldolgozásra és megosztásra kerülnek más jogalanyokkal, mint pl. a futárcégek, pénzforgalmi szolgáltatók a szerződések teljesítése, valamint a Webáruház weboldalának használata céljából.

      4. Beleegyezés a megfelelő mező megjelölésével, hogy az Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy a KRAKVET Marek Batko sp.k. díjmentesen felhasználhatja, közzéteheti, másolhatja, módosíthatja és terjesztheti az Ügyfél által az oldalon közzétett információt, különösen véleményt, értékelést és megjegyzést.

    2. A regisztráció folyamán az Ügyfél a megfelelő mező megjelölésével hozzájárulhat ahhoz, hogy a KRAKVET Marek Batko sp.k. tárolhatja és feldolgozhatja az Ügyfél által beléptetett adatokat az Ügyfelet azonosító összes adat törlése után vagy a távközlési hálózat előfizetésének megszüntetése után vagy az Ügyfél által használt számítógépes rendszer, beleértve az adatok megosztását a harmadik jogalanyokkal kizárólagosan reklám, piackutatás, a vásároló magatartás és preferenciák kutatása céljából, ha a vizsgálatok eredménye a Webáruház által nyújtott szolgáltatások javítását szolgálja.

    3. A regisztráció folyamán az Ügyfél a megfelelő mező megjelölésével hozzájárulhat ahhoz is, hogy az elektronikus úton nyújtott szolgáltatásokról 2002. július 18-i törvény értelmében kereskedelmi információt kap.

    4. A 1.2., 1.3. és 1.4. pontoknál részletezett nyilatkozattevés kötelező a regisztrációhoz, az Ügyfélfiók létrehozásához, valamint a Webáruházban történő későbbi tranzakciók végrehajtásához.

    5. A 2. és a 3. pontnál részletezett nyilatkozattevés nem kötelező a regisztráció befejezéséhez.

    6. A Webáruház használata nem függ a regisztrációtól.

    7. Az Ügyfélfiók létrehozása:

      1. lehetővé teszi a megrendelés-státusz ellenőrzését a Webáruház weboldalán.

      2. lehetővé teszi, hogy az Ügyfél közzétegye véleményét, értékelését, megjegyzését a Webáruház weboldalán az Ügyfél által kiválasztott nevével.

      3. a Webáruház hűségprogramban való részvétel feltétele. A hűségprogram szabályait külön szabályzat határozza meg.

    8. Az Ügyfél bármikor módosíthatja az Ügyfélfiókba bevitt adatait, vagy törölheti az Ügyfélfiókot az ok megadása nélkül.

    9. A Webáruház fenntartja jogát, hogy törölheti az Ügyfélfiókot és a vele kapcsolt összes adatot az ok megadása nélkül, különösen abban az esetben, amikor az Ügyfél nem tartja be a jelen Szabályzatban foglaltakat, beleértve az Ügyfél által küldött illegális tartalmat.

    •  

  1. Termékek

    1. A Webáruház árút és szolgáltatást kínál (a továbbiakban: Termékek).

    2. Minden bemutatott Termék gyárilag új.

    3. A Webáruház a vállalkozás keretében nem nyújt szállítmányozási, szállítási, kiküldési vagy áruszállító szolgáltatást az Ügyfél által vásárolt Termékekre vonatkozóan, nem köt az Ügyfél nevében szállítmányozási, szállítási, kiküldési vagy áruszállító szerződést bármilyen harmadik jogalannyal.

    4. A weboldalon közölt Termékfotók illusztrációk, a Termékek kis mértékben eltérhetnek a fotón látottaktól, ami nincs hatással a Termékek tulajdonságaira.

    5. A Webáruház weboldalán található Termékek, a fotói, nevei, leírásai és a védjegyei az adott Termék azonosítását szolgálják, és jogi védelem alatt vannak a jogosult jogalanyok hatályával.

    6. A termékek rendeltetése kizárólag a Termék címkén olvasható, a gyártó által megadott használati útmutatóban található.

    7. Hirdetések, reklámok, árlisták és egyéb információk, amelyek olvashatók a Webáruház weboldalán felhívást jelentenek a szerződéskötéshez a Polgári Törvénykönyv értelmében, nem jelentik viszont az eladó nyilatkozatát a fogyasztói eladás különleges feltételeiről és a polgári törvénykönyv módosításáról szóló 2002. július 27-i törvény értelmében.

    8. A Webáruház fenntartja magának jogot a változtatások, módosítások végrehajtására, valamint a Webáruház weboldalán olvasható külön rendeletekkel szabályzott kiárusítások, akciók megszüntetésére. Az akciók nem vonhatók össze, ha csak a megfelelő szabályzat másképp nem rendelkezik. Az akciós termékek, díjmentes ajándékok, valamint a Webáruház állandó készletéhez nem tartozó termékek korlátozott mennyiségben állnak rendelkezésre. Az említett termékekre tett megrendelés teljesítése a beérkezett megrendelések sorrendjétől függ. A Webáruház fenntartja jogát ahhoz is, hogy a már nem kapható akciós terméket lecseréli más termékre, amely kapható a megrendelés beérkezésekor.

    9. A Webáruház fenntartja jogát, hogy kivonja a készletéből különösen azokat a Termékeket, amelyek nem elérhetően a gyártóknál, forgalmazóknál, vagy az importőröknél.

    •  

  1. Árak

    1. A Webáruházban a termékárak a lengyel zlotyiban értendők (PLN).

    2. Az Ügyfél saját választása szerint fizethet lengyel zlotyiban (PLN), vagy forintban (HUF). Az forint érték (HUF) látható, ha a Webáruház weboldalán kiválasztja a megfelelő valutanemet. Ezt az opciót tetszőleges időben kikapcsolhatja az Ügyfél.

    3. A Termékárak tartalmazzák az összes adót, vámot, és bruttóban értendők. A Termékár nem tartalmazza a Termék/Termékeknek az Ügyfélhez való kézbesítésének a díját.

    4. Abban az esetben, amikor a megrendelés bruttó értéke meghaladja a 127,00 PLN-t (azaz egyszázhuszonhét zlotyit) vagy a 8 900 HUF (azaz nyolcezer kilenszáz forintot) és a kiválasztott szállítási mód a Szabályzat XI.3. pontjánál részletezett Sendfast sp.k sp.z o.o. (a továbbiakban: SENDFAST) a Webáruház kedvezményt ad a beérkezett megrendeléshez 1,00 PLN (azaz egy złoty) vagy megfelelően 70 HUF (azaz hetven forint) értékben. A Szabályzat jelen pontja miatt a Webáruház átszámítja a megrendelés értékét állandó átváltási árfolyammal 70 HUF = 1,00 PLN.

    5. A Webáruház fenntartja jogát a Termékárak módosításához. Az esetleges ármódosítás nem befolyásolja a módosítás előtt megrendelt Termékek árát.

    •  

  1. Internetes vásárlás

    1. A Termék vásárlása a Webáruház weboldalán a következő lépéseket igényel az Ügyfél részéről (a továbbiakban: Internetes vásárlás):

      1. a Termék kiválasztása és a mennyiség megadása

      2. a Termék hozzáadása a kosárba

      3. a személyi adatok beléptetése, beleértve a címet, amely nélkülözhetetlen a megrendelés teljesítéséhez azáltal, hogy:

        1. bejelentkezik az Ügyfélfiókba, ha korábban már bejelentkezett, vagy

        2. regisztrál és bejelentkezik az Ügyfélfiókba, vagy

        3. megfelelő módon kitölti a megrendelőlapot a következő feltételekkel:

          1. megadja a kötelező személyi adatokat (beleértve a címet) és az e-mail címet

          2. a megfelelő mező megjelölésével nyilatkozatot tesz, hogy elolvasta a Szabályzatot, ez a nyilatkozat kötelező a megrendeléshez, valamint a Webáruház és Ügyfél közötti eladási szerződés megkötéséhez.

          3. a megfelelő mező megjelölésével beleegyezik abba, hogy az Ügyfél személyi adatai bekerülnek a KRAKVET Marek Batko sp.k. adatbázisába, valamint feldolgozásra és megosztásra kerülnek más jogalanyokkal, mint pl. a futárcégek, pénzforgalmi szolgáltatók a szerződések teljesítése céljából. Ez a nyilatkozat kötelező a megrendeléshez, valamint a Webáruház és Ügyfél közötti eladási szerződés megkötéséhez.

          4. Az Ügyfél a megfelelő mező megjelölésével hozzájárulhat ahhoz, hogy a KRAKVET Marek Batko sp.k. tárolhatja és feldolgozhatja az Ügyfél által beléptetett adatokat az Ügyfelet azonosító összes adat törlése után vagy a távközlési hálózat befejezése vagy az Ügyfél által használt számítógépes rendszer, beleértve az adatok megosztását a harmadik jogalanyokkal kizárólagosan reklám, piackutatás, a vásároló magatartás és preferenciák kutatása céljából, és a vizsgálatok eredménye a Webáruház által nyújtott szolgáltatások javítását szolgálja. A nyilatkozat nem kötelező.

          5. A regisztráció folyamán az Ügyfél a megfelelő mező megjelölésével hozzájárulhat ahhoz is, hogy az elektronikus úton nyújtott szolgáltatásokról 2002. július 18-i törvény értelmében kereskedelmi információt kap. A nyilatkozat nem kötelező.

      4. fizetési mód kiválasztása

      5. a megrendelt Termékek átvételi vagy szállítási módjának kiválasztása

      6. véglegesen megerősíti a kiválasztott Termékek vásárlási szándékát a következőkkel:

        1. nyilatkozik a „A megrendelés fizetési kötelességet jelent” mező megjelölésével

        2. a „Megrendelés” nyomógombra kattintással

    2. A megrendelés telefonon is lehetséges hétfőtől péntekig (kivéve a munkaszüneti napokat) a 9 és 15 óra között a +36 1 255 0070 telefonszámon az 1. pontnál leírtak szerint.

    •  

  1. Megrendelés

    1. A Termékek az év összes napján és a nap 24 (azaz huszonnégy) órájában megrendelhetők a Webáruház weboldalán. Azok a megrendelések, amelyek hétköznap 15 óra után, szombaton, vasárnap vagy munkaszüneti napokon érkeznek be a legközelebbi munkanapon kerülnek feldolgozásra.

    2. Ha Egyéni Ügyfél a megrendelő az egyszerre megrendelhető azonos Termékek összértéke nem lépheti túl a 280 000 HUF-os összeget a Webáruház weboldalán megadott forint (HUF) árfolyam szerint.

    3. Ha Vállalati Ügyfél a megrendelő és az egyszerre megrendelt azonos Termékek összértéke túllépi a 280 000 HUF-os összeget a Webáruház weboldalán megadott forint (HUF) árfolyam szerint a megrendelés teljesítése kizárólag azután lehetséges, ami után a megrendelés teljes értéke megérkezett a Webáruház bankszámlájára.

    4. Amikor az Ügyfél végrehajtja az Internetes Vásárlást és elküldi a megrendelést a Webáruházba, a Webáruház megrendelés visszaigazolást küld az Ügyfél által megadott e-mail címre. Ez az üzenet tájékoztatójellegű arról, hogy a megrendelés megérkezett a Webáruház szerverére.

    5. A megrendelés visszaigazolás elküldése után a Webáruház leellenőrzi a megrendelés helyességét, majd elküldi az Ügyfél által megadott e-mail címre „Elküldésre készített / Átvételre kész” üzenetet.

    6. A megrendelés teljesítése 48 óra és 8 munkanap (kivéve a szombatot) között történik attól számítva, hogy:

      1. elküldésre került a végleges megrendelés-visszaigazolás, ha az Ügyfél által kiválasztott fizetési mód a pénztár vagy utánvét, vagy

      2. a befizetés a Webáruház bankszámláján való lekönyvelése után, ha a kiválasztott fizetési mód elektronikus banki átutalás, hagyományos banki átutalás vagy hitelkártyával történő fizetés.

    7. Az Ügyfél kívánságára a Webáruház ÁFA-s számlát állít ki a megvásárolt Termékekre. E célból megrendeléskor a megfelelő opciót kell kiválasztani. A számla elektronikus módon elküldésre kerül az Ügyfél által megadott e-mail címre.

 

  1. Nem elérhető termékek

    1. Abban az esetben, amikor a megrendelt Termékek részben vagy teljesen nem elérhetők a Webáruház tájékoztatja erről az Ügyfelet e-mailben vagy telefonon azzal a kéréssel, hogy az Ügyfél döntést hozzon a megrendelés további teljesítési módjáról. Az Ügyfélnek a következő lehetőségei vannak:

      1. Részleges teljesítés – ha az Ügyfél a részleges teljesítést választja, akkor a Webáruház kizárólagosan az elérhető Termékeket tudja eladni, a nem elérhető termékekről szóló kötelezettsége alól felszabadul a Webáruház.

      2. A nem elérhető Termékek részleges vagy teljes felcserélése azonos minőségű és rendeltetésű Termékekre, amelyekre a Webáruház javaslatot tesz. Ehhez az opcióhoz kapcsolódhat az árkülönbözet befizetési kötelezettség, amelyről az Ügyfél információt kap.

      3. A teljes megrendelés visszamondása - ha az Ügyfél ezt a lehetőséget választja a Webáruház nem köteles teljesíteni a megrendelést.

    2. Az Ügyfél 2 (azaz kettő) munkanapon belül köteles válaszolni a Webáruház által küldött e-mailre, és köteles kiválasztani az 1. pontnál részletezett lehetőségek egyikét azzal, hogy a Webáruház e-mail címére office@zoofast.hu vagy telefonon munkanapokon 9 órától 15 óráig a következő telefonszámon: +36 1 255 0070 válaszol. Ha az Ügyfél nem értesíti a Webáruházat a döntéséről a megadott időben, a határidő lejárata után a Webáruház törli a teljes megrendelést.

    3. Az Ügyfél által megrendelt Termékek részleges vagy teljes elérhetetlensége meghosszabbíthatja a Szabályzat VII.5. pontjánál megadott megrendelés teljesítési határidejét.

    4. Ha a Termékek nem elérhetőek vagy ha egyéb okokból a Webáruház nem tudja teljesíteni a megrendelést a Webáruház elállhat a szerződéstől 30 (azaz harminc) napon belül a szerződéskötéstől számítva, azaz attól kezdve, amikor a Webáruház nyilatkozatot küld az Ügyfél által megadott e-mail címre.

    5. Ha az Ügyfél kifizette a Termékek egyenértékét, a Webáruház visszaadja 7 (azaz hét) munkanapon belül a teljes vagy részösszeget attól függően, hogy teljes megrendelés vagy csak egy része lett törölve, történt-e Termék csere, amely túlfizetést generált, vagy a Webáruház tájékoztatta-e az Ügyfelet, hogy elállt a szerződéstől.

    •  

  1. Adásvételi szerződés kötése

    1. Az adásvételi szerződést az Ügyfél által kiválasztott Termékekre megkötöttnek kell tekinteni attól a pillanattól, hogy a Webáruház elküldi az „Elküldésre készített / Átvételre kész” e-mailt.

    2. Az adásvételi szerződés kizárólagos Felei csak a Webáruház és az Ügyfél.

    3. Az adásvételi szerződés szerves része a jelen Szabályzat.

    4. A megkötött adásvételi szerződés szerves része a hűségprogram szabályzata, a kiárusításokra és az akciókra vonatkozó szabályzatok, valamint az elektronikus banki átutalások és a hitelkártyával történő fizetések kezelésével foglalkozó intézmények szabályzatai, és ezek alkalmazandók az adott megrendelés esetén.

    •  

  1. A fizetés módja és költsége

    1. Attól függően, milyen átvételi vagy szállítási módot választott ki az Ügyfél, amelyet a Szabályzat XI. pontja határoz meg, a Szabályzat VII.3. pontja különös figyelembe vételével, a Webáruház a következő fizetési módokat fogadja el:

      1. Ha a kiválasztott átvételi vagy szállítási mód – személyes átvétel a Webáruház raktárában:

        1. készpénzfizetés a pénztárnál

      2. Ha a kiválasztott átvételi vagy szállítási mód – szállítás a Global Trade céggel:

        1. fizetés elektronikus banki átutalással a Webáruház bankszámlájára

        2. fizetés hagyományos banki átutalással a Webáruház bankszámlájára

        3. utánvét.

      3. Ha a kiválasztott átvételi vagy szállítási mód – szállítás más céggel:

        1. fizetés elektronikus banki átutalással a Webáruház bankszámlájára

        2. fizetés hagyományos banki átutalással a Webáruház bankszámlájára

    2. Minden fizetési mód esetén az Ügyfél köteles egyszerre és teljesen kifizetni a megrendelt Termékek ellenértékét. A Webáruház nem árul részletre.

    3. Az elektronikus banki átutalás vagy a hagyományos banki átutalás plusz költséget vonhat maga után, amely a tranzakció-kezelő intézet szabályzatában szereplő árjegyzékben van meghatározva. A plusz költség teljes egészében az Ügyfelet terheli. Ezen felül lehet, hogy az Ügyfélnek meg kell adnia a személyi adatait (beleértve a címét és a bankszámlaszámát) és meg kell tennie egyéb lépéseket ahhoz, hogy végrehajtsa az átutalást, valamint nyilatkoznia kell arról, hogy hozzájárul a személy adatai feldolgozásához a tranzakció-kezelő intézmények szabályai szerint.

       

    4. Az 1.2.1 - 1.2.2 és az 1.3.1 - 1.3.2 pontoknál részletezett fizetés végrehajtása után a befizetés napjának azt a napot kell tekinteni, amikor az összeg lekönyvelésre kerül a Webáruház bankszámláján. Ha 7 (azaz hét) napon belül attól számítva, hogy a Webáruház elküldi az „Elküldésre készített / Átvételre kész” e-mailt a Webáruház bankszámlájára nem folyik be a megrendelés ellenértéke, a Webáruház emlékeztetőt küld az Ügyfél megadott e-mail címre azzal a kéréssel, hogy az átutalás visszaigazolását küldje el a Webáruház e-mail címére (office@zoofast.hu) 2 (azaz kettő) napon belül. A fent említett körülmények meghosszabbíthatják a Szabályzat VII.5. pontjánál megadott megrendelés teljesítési idejét. Abban az esetben, ha az Ügyfél nem küldi el a Webáruház számára az átutalás visszaigazolását a megadott határidőn belül, a Webáruház fenntartja jogát ahhoz, hogy eláll az adásvételi szerződéstől azzal, hogy nyilatkozatot küld az Ügyfél által megadott e-mail címre. Ha a nyilatkozat elküldése után a Webáruház bankszámláján lekönyvelésre kerül az Ügyfél által utalt összeg, a Webáruház visszautalja az Ügyfélnek 7 (azaz hét) munkanapon belül.

    5. A Webáruház fenntartja jogát az 1. pontnál felsorolt egyes fizetési módok időszakos vagy állandó kikapcsolására, különösen technikai okokból. Ez a jog nincs hatással a változás előtt kiválasztott fizetési módra.

 

  1. Az átvétel vagy a szállítás módjai és költségei

    1. Az Ügyfél választhat az alábbi átvételi és szállítási módok közül:

      1. Személyes átvétel a Webáruház raktárában

      2. Szállítási megbízás a Global Trade cégnél

      3. Szállítási megbízás más szállító cégnél.

    2. A személyes átvétel a Webáruház raktárában lehetséges hétfőtől péntekig (kivéve a munkaszüneti napokat) 9:00 és 17:00 óra között. Az Ügyfél átveheti a megrendelt Termékeket és készpénzben kifizetheti az ellenértékét a pénztárnál, amely a Webáruház raktárépületében található 7 (azaz hét) munkanapon belül attól számítva, hogy a Webáruháztól az „Elküldésre készített / Átvételre kész” e-mailt megkapta az Ügyfél. Abban az esetben, amikor a megadott határidőn belül az Ügyfél nem veszi át a Termékeket a Webáruház fenntartja magának a jogot az adásvételi szerződéstől való elálláshoz azzal, hogy nyilatkozatot küld az Ügyfél által megadott e-mail címre.

    3. A megrendelt Termékek szállítása a Global Trade céggel a következő feltételekkel teljesíthető:

      1. Ahhoz, hogy a megrendelt Termékeket leszállítsa a Global Trade cég, az Ügyfél köteles külön, a nemzetközi szállítmányozási szolgáltatásokról szóló szerződést kötni a Krzysztof Batko Global Trade céggel, székhely: 30-659 Kraków, ul. Ludwika Rydygiera 14 lakás. 44, adószám: 679-254-48-41, cégjegyzékszám: 120176393, ami a következőkkel lehetséges:

        1. Az Ügyfél bejelöli a „szállítás a Global Trade céggel” opciót az átvételi vagy szállítási mód kiválasztásánál, amiről szól a jelen Szabályzat VI.1.5. pontja.

        2. Az Ügyfél megfelelően kitölti a szállítási űrlapot megadva a kötelező személyi adatokat (beleértve a címet) és az e-mail címet, vagy hozzájárul ahhoz, hogy a szerződéskötéshez felhasználásra kerülnek a regisztrációs űrlapban megadott adatok, amelyről szól a Szabályzat vagy az űrlap III.1. pontja, és a Szabályzat VI.1.3.3. pontja.

        3. Az Ügyfél nyilatkozatot tesz, hogy elolvasta Krzysztof Batko Global Trade Nemzetközi Szállítmányozási Szolgáltatások Szabályzatát amely a KRAKVET Webáruház Ügyfeleire vonatkozik.

        4. Az Ügyfél kötelezően hozzájárul a Global Trade általi személyi adatok feldolgozásához a nemzetközi szállítmányozási szolgáltatás teljesítése céljából, beleértve azt is, hogy az Ügyfél személyi adatait a Global Trade harmadik jogi alanynak is továbbíthatja, akire rábízza a termékek nemzetközi szállítmányozási szolgáltatás részét vagy egészét.

        5. Az Ügyfél kívánságára a Global Trade ÁFA-s számlát állít ki a nemzetközi szállítmányozási szolgáltatásokra a Webáruházban vásárolt Termékekre vonatkozóan – be kell jelölni a megfelelő opciót, és kötelező hozzájárulás ahhoz, hogy a számla elektronikus formában kerül elküldésre az Ügyfél által megadott e-mail címre.

        6. Az Ügyfél véglegesen megerősíti a szerződéskötési szándékát azzal, hogy nyilatkozatot tesz a „A nemzetközi szállítmányozásról szóló szerződés kötése fizetési kötelezettséggel jár” mező megjelölésével, valamint az „Űrlap elküldése” nyomógomb megnyomásával.

        7. A Global Trade elküldi az Ügyfél által megadott e-mail címre, valamint a Webáruház címére is (office@zoofast.hu): [„A Global Trade cég Szabályzata és Szerződése.”] e-mailt. Az e-mail elküldését a nemzetközi szállítmányozási szolgáltatásokról szóló szerződéskötést jelent. A szerződés az Ügyfél és a Global Trade között jön létre.

      2. Az Ügyfél köteles kifizetni a szállítási költségeket, amelyek automatikusan hozzáadásra kerülnek a Webáruházban megvásárolt Termék értékéhez a Termékek súlyától és az Ügyfél által kiválasztott fizetési módtól függetlenül:

        1. Ha a megrendelés bruttó értéke 127,00 PLN (azaz százhuszonhét zlotyi) vagy 8 900 HUF (azaz nyolcezer kilenszáz forint) alatt van, a szállítási költség 22,90 PLN (azaz huszonkét zlotyi és kilencven groszy) vagy 1 600 HUF (azaz ezerhatszáz forint). A Szabályzat jelen pontja miatt a Webáruház átszámítja a megrendelés értékét állandó átváltási árfolyammal 70 HUF = 1,00 PLN.

        2. Ha a megrendelés bruttó értéke több mint 127,00 PLN (azaz százhuszonhét zlotyi) vagy 8 900 HUF (azaz nyolcezer kilencszáz forint), a szállítási költség 1,00 PLN (azaz egy zlotyi) vagy 70 HUF (azaz hetven forint), ezen felül az Ügyfélnek árengedmény jár, amely a Szabályzat V.3. pontjánál került részletezésre. A Szabályzat jelen pontja miatt a Webáruház átszámítja a megrendelés értékét állandó átváltási árfolyammal 70 HUF = 1,00 PLN.

        3. A nemzetközi szállítmányozási szolgáltatásoktól szóló szerződés részletes feltételeit tartalmazza a Krzysztof Batko Global Trade nemzetközi szállítmányozási szolgáltatásoktól szóló Szabályzat a KRAKVET Ügyfeleinek, amely az említett szerződés szerves részét képezi.

    4. Az Ügyfél rábízhatja a megvásárolt Termékek küldését, szállítását, vagy kézbesítését a kiválasztott harmadik jogalanynak, a jogalany által meghatározott feltételekkel. Az Ügyfél köteles kifizetni a küldés, szállítás vagy a kézbesítés költségét a harmadik alany által megadott árlista és fizetési feltételek szerint. Ilyen esetben az Ügyfél az összes olyan feladatot el kell, hogy végezze, amely a szállítmányozó cég megtalálásával és a megfelelő szállítmányozási vagy hasonló jellegű szerződéskötéssel kapcsolatos. Ahhoz, hogy más szállítmányozó cégre bízza az Ügyfél a szállítást, meg kell tennie a következő lépéseket:

      1. Az Ügyfélnek ki kell választania azt az átvételi vagy szállítási módot, amely részletezésre került a jelen Szabályzat VI.1.5. pontjánál, úgy hogy megjelöli a "szállítás más céggel" opciót.

      2. Az Ügyfél véglegesen megerősíti a szándékát azzal, hogy nyilatkozatot tesz a „Más szállítmányozási cég megbízása fizetési kötelezettséggel jár” mező megjelölésével, valamint az „Űrlap elküldése” nyomógomb megnyomásával. A szállítási költség nem kerül hozzáadásra a Webáruházban megvásárolt Termékek értékéhez.

      3. Más szállítmányozó cég képviselője átveheti a megrendelt Termékeket a Webáruház raktárában hétfőtől péntekig (kivéve a munkaszüneti napokat) 9:00 és 17:00 óra között, 7 (hét) munkanapon belül attól számítva, hogy a Webáruház elküldte az Ügyfélnek az "Elküldésre készített / Átvételre kész” e-mailt. Az Ügyfélnek vagy az Ügyfél által kiválasztott cégnek, kapcsolatba kell lépnie a Webáruházzal, hogy megállapítsa a megrendelt Termékek pontos átvételi időpontját. A kapcsolatfelvétel telefonon a +36 1 255 0070 számon vagy e-mailben (office@zoofast.hu) történhet. Ha a Termékek nem kerülnek átvételre a megadott határidőn belül a Webáruház fenntartja jogát, hogy elállhat a szerződéstől azzal, hogy e-mailben nyilatkozatot küld az Ügyfél által megadott e-mail címre.

    5. A megvásárolt Termékek véletlen elveszítése vagy sérülése miatti felelősség az Ügyfelet terheli abban a pillanatban, hogy:

      1. az Ügyfél átvette a Termékeket a Webáruház raktárából, ha az Ügyfél a személyes átvételt választotta

      2. a Termékek kiadásra kerültek a Webáruház raktárából a Global Trade cég vagy egyéb szállítmányozó cég alkalmazottjának, ha az Ügyfél a Global Trade vagy más szállítmányozó céggel való szállítást választotta.

    6. A Termékek kiadása más személynek, mint az Ügyfél kizárólagosan írásbeli, névre szóló felhatalmazás alapján történhet, amelyet az Ügyfél állít ki a Termékek átvételéhez.

    7. Az Ügyfél köteles ellenőrizni a megrendelt Termékeket személyes átvételkor a Webáruház raktárában a Webáruház alkalmazottja jelenlétében, vagy a Global Trade vagy más szállítmányozó cégtől való átvételkor a cég alkalmazottja jelenlétében. Ha a Termékek sérültek, vagy nem felelnek meg a megrendelteknek és átvételkor ezt megállapították, a Webáruház, a Global Trade vagy egyéb szállítmányozó cég alkalmazottja jegyzőkönyvet állít ki, amelyet aláír az alkalmazott és az Ügyfél is. Abban az esetben, ha benyújtja a reklamációt, amelyet a Szabályzat XIII. pontja szabályoz, az Ügyfél köteles mellékelni a reklamációs dokumentumokhoz az aláírt jegyzőkönyvet is.

 

  1. Egyéni Ügyfelek a szerződéstől való elállási joga

    1. A fogyasztóvédelemről és a veszélyes termék által okozott károkról szóló 2000. március 2-i törvény szerint az Egyéni Ügyfél elállhat a Webáruházzal kötött szerződéstől ok megadása nélkül azzal, hogy megfelelő írásbeli nyilatkozatot nyújt be 10 napon belül a Termékek kézhezvételétől számítva. A határidő betartásához elég elküldeni a nyilatkozatot a határidő lejárata előtt. A szerződéstől való elállás nem jár bármilyen pénzösszeg (elállási díj) kifizetésével.

    2. A távollévők közötti szerződéstől való elállási jog az Egyéni Ügyfelet nem illeti. azokban az esetekben, amelyeket részletez fogyasztóvédelemről és a veszélyes termék által okozott károkról szóló 2000. március 2-i törvény 10. cikk 3. pontja, vagyis többek között akkor, amikor a Termékek a természetük miatt nem visszaküldhetők, vagy gyorsan romlandó tárgyak.

    3. Abban az esetben, amikor az Egyéni Ügyfél eláll a Webáruházzal kötött szerződéstől, köteles visszaküldeni a Termékeket változatlan állapotban, kivéve ha a változásra szükség volt az elvárható gondosság mellett 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet. A Termékek visszaküldése nem később mint 14 (azaz tizennégy) napon belül kell, hogy megtörténjen a szerződéselállásról szóló nyilatkozat benyújtásától számítva. A Termékek visszaküldési költsége az Ügyfelet terheli.

    4. Ha az Ügyfél kiegyenlítette a Termékek ellenértékét a Webáruház visszafizeti az összeget haladéktalanul, de nem később mind 14 (azaz tizennégy) napon belül a szerződéselállásról szóló nyilatkozat benyújtásától számítva.

    5. Ha az Ügyfél eláll a szerződéstől a szerződést semmisnek kell tekinteni, az Ügyfél és a Webáruház fel vannak mentve bármilyen kötelezettség alól.

 

  1. Garancia és reklamáció

    1. Egyes Termékekre a gyártó, a forgalmazó vagy az importőr nyújt garanciát (a továbbiakban: Garanciavállaló). A nyújtott garancia feltételei, beleértve a Garanciavállaló meghatározását és a garanciaigény jelzési feltételeket a garancialap tartalmazza, amely a Termékek címkén, használati útmutatójában vagy egyéb, a Termékekhez mellékelt dokumentumokban találhatók.

    2. Ha a Vállalati Ügyfél megállapítja, hogy a kézbesített Termékek hibásak, és vonatkozik rájuk a Garanciavállaló által nyújtott garancia, az Ügyfél jelentkezhet közvetlenül a Garanciavállalónál. A Webáruház nem vállal garanciális felelősséget az Ügyfelek felé a fizikai hibákért és a jogi dolgokért.

    3. Ha az Egyéni Ügyfél megállapítja, hogy a kézbesített Termékek hibásak és vonatkozik rájuk a Garanciavállaló által nyújtott garancia, az Ügyfél saját döntése szerint jelentkezhet a garanciális igényeivel vagy a Garanciavállalónál vagy a Webáruháznál, mivel a termékek nem felelnek meg a szerződében foglaltaknak. Az Egyéni Ügyfél döntése a garanciaigényekre nézve kötelező a Webáruház számára.

    4. Ha az Egyéni Ügyfél megállapítja, hogy a Termék nem felel meg a szerződésnek, az Ügyfélnek joga van a Webáruháznál benyújtani a garanciaigényt a következő feltételekkel:

      1. A reklamáció keretében az Ügyfél igényelheti a Termék díjmentes javítását vagy új Termékre való kicserélését. Ha a javítás vagy a csere lehetetlen, vagy túl költséges lenne, vagy a Webáruház nem tudja teljesíteni az igényt a megfelelő időben, vagy abban az esetben, amikor javítás vagy csere jelentős kellemetlenségekkel járna a Webáruház számára, az Egyéni Ügyfélnek joga van követelni a megfelelő árcsökkentést, vagy elállni a szerződéstől.

      2. A 3.1. pontnál felsorolt jogok 2 (azaz kettő) évig járnak az Egyéni Ügyfélnek a termékek kézbesítésétől számítva azzal a feltétellel, hogy az Ügyfél írásban értesíti a Webáruházat arról, hogy a termék nem felel meg a szerződésnek 2 (azaz kettő) hónapon belül a hiba kiderítése után, de nem később, mint a Termék minimális élettartama vagy szavatossági ideje lejárata előtt.

      3. Abban az esetben, amikor az Egyéni Ügyfél megállapítja, hogy a Termékek nem felelnek meg a szerződének, az Egyéni Ügyfél elküldi a Termékeket postacsomaggal saját költségére a Szabályzat I.2. pontjánál megadott levelezési és visszaküldési címre (Kokotów 703, 32-020 Wieliczka, Lengyelország). A visszaküldött Termékekhez mellékelni kell az aláírt reklamációs nyilatkozatot, amely a következőket tartalmazza:

        1. az Egyéni Ügyfél személyi adatai (beleértve a lakcímet)

        2. a Egyéni Ügyfél és a Webáruház közötti szerződést azonosító információk, különösen a szerződés száma

        3. egyértelmű meghatározás, hogy az Ügyfél követelése a reklamáció jogával van alátámasztva

        4. a megállapított (hiba, szavatosság, egyéb ok) leírása, mikor történt a (hiba, szavatosság, egyéb ok) megállapítása

        5. az Egyéni Ügyfél kérésének pontos meghatározása

        6. annak meghatározása, hogy az Egyéni Ügyfél milyen módon kíván tájékoztatást kapni a Webáruháztól a reklamációra vonatkozóan (telefonon, elektronikus posta segítségével, vagy írásban – a határozat ajánlott levélben kerül elküldésre).

      4. Abban az esetben, amikor az Egyéni Ügyfél a Termékek átvételekor észleli a (hibát, szavatosság lejártát, egyéb okot), az Ügyfél köteles mellékelni a jegyzőkönyvet is, amelyről szól a Szabályzat XI.7. pontja.

      5. A Webáruház legkésőbb 14 (azaz tizennégy) napon belül a reklamált árú beérkezésétől számítva válaszol az Ügyfélnek az Ügyfél által kiválasztott módon és tájékoztatja a további lépésekről. Amennyiben elfogadja a reklamációt, lecseréli a sérült árut más, teljes értékű árura. Ha a csere nem lehetséges, a Webáruház más, azonos minőségű és rendeltetésű Terméket javasol az Ügyfélnek. Ha az sem lehetséges, a Webáruház visszaadja a sérült áru ellenértékét 7 (azaz hét) munkanapon belül.

      6. A Webáruház nem vállal felelősséget azért, hogy a fogyasztási cikkek nem felelnek meg a szerződésben meghatározott feltételeknek, mivel a vásárló szerződéskötéskor vagy tudott róla, vagy ésszerűen gondolkodva tudnia kellene.

      7. Az Ügyfél jogait részletezi a fogyasztói eladás különleges feltételeiről és a Polgári Törvénykönyv változásairól szóló 2002. július 27-i törvény.

    5. A Webáruház nem vállal felelősséget a következőkért:

      1. eltérések a Termékek kinézetében a Webáruház weboldalán közölt képeken és a Termékek valódi kinézete között

      2. a Termékek nem rendeltetésszerű használatából eredő károk, különösen ha az Ügyfél nem a Termékhez mellékelt használati útmutató vagy a Termék csomagolásán található utasítások szerint jár el

      3. ha az Ügyfél nem tartja be a Termékhez mellékelt használati útmutatóban vagy a Termék csomagolásán található utasításokban olvasható gyártó javaslatait a Termék tárolására, alkalmazására, valamint szavatossági idejére vonatkozóan.

    6. A webáruház nem fogad utánvétes küldeményeket.

 

  1. Adatvédelem

    1. A Webáruház az Ügyfelek személyi adatainak adminisztrátora az adatvédelemről szóló 1997. augusztus 29-i törvény értelmében.

    2. A Webáruház Ügyfelei önkéntesen adják meg a személyi adatokat a következő módok egyikén:

      1. egy alkalommal történő adatrögzítés, a megrendelés űrlap kitöltésével és esetleg a fizetéssel kapcsolatos űrlap kitöltésével is, amely kapcsolódik az elektronikus banki átutaláshoz vagy a hitelkártyával történő fizetéshez.

      2. állandó adatrögzítés a Webáruház weboldalán történő regisztrációval, Ügyfélfiók létrehozásával, egy alkalommal történő megrendelés űrlap kitöltésével és esetleg a fizetéssel kapcsolatos űrlap kitöltésével is, amely kapcsolódik az elektronikus banki átutaláshoz vagy a hitelkártyával történő fizetéshez, valamint a szállítási űrlap kitöltéséhez is. Az e módon beléptetett adatok mentésre kerülnek az Ügyfelek adatbázisában, és addig maradnak ott, amíg az Ügyfél ki nem törli az adatokat, vagy amíg a Webáruház ki nem törli az Ügyfélfiókot.

    3. A Webáruház tárolja, feldolgozza és a harmadik jogalany rendelkezésére bocsátja az Ügyfél személyi adatait, ha a Szabályzat VI.1.3.3. pontjánál részletezett egy alkalommal történő adatrögzítésről van szó, a következő feltételekkel:

      1. Az egy alkalommal történő adatrögzítés esetén kötelező az Ügyfél hozzájárulása az adatai tárolásához és feldolgozásához a szerződés teljesítése céljából.

      2. A szerződés teljesítése után a Webáruház jogosult csak azoknak a személyi adatoknak a tárolására és feldolgozására, amelyekre szükség van a szolgáltatás elszámolásához, a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos követelések érvényesítéséhez, a szolgáltatásra nem jogosult igénybevétel tisztázásához. Ha az említett körülmény megszűnik, a Webáruház törli az Ügyfél személyi adatait.

      3. Az Ügyfél opcionálisan hozzájárulhat a személyi adatai tárolásához, feldolgozásához és a harmadik jogalanyokkal való megosztásához reklám, piackutatás, a vásároló magatartás és preferenciák kutatása céljából, és a vizsgálatok eredménye a Webáruház által nyújtott szolgáltatások javítását szolgálja, valamint hozzájárulhat ahhoz is, hogy kereskedelmi jellegű információt kap. Ha az Ügyfél egy vagy mind a kettő opciót kiválassza, a Webáruház jogosult az Ügyfél személyi adatainak tárolásához, feldolgozásához és a harmadik jogalanyokkal való megosztásához a fent említett célokból. Az Ügyfél bármikor visszavonhatja az e pontnál részletezett nyilatkozatát azzal, hogy e-mailt küld az office@zoofast.hu e-mail címre, amelyben leírja a kérését. Ha a Webáruházhoz érkezik ilyen kérés, a Webáruház törli az Ügyfél személyi adatait, amelyeket a Szabályzat jelen pontja szerinti célból tárol.

    4. A Webáruház tárolja, feldolgozza és a harmadik jogalany rendelkezésére bocsátja az Ügyfél személyi adatait, ha a Szabályzat III. pontjánál részletezett állandó adatrögzítésről van szó, a következő feltételekkel:

      1. Az adatok rögzítése kötelező hozzájárulással jár, hogy az adatok elmentésre kerülnek a KRAKVET Marek Batko sp.k. adatbázisában, aki felhasználhatja a szerződések teljesítése és a Webáruház weboldala használata céljából, továbbá díjmentesen használhatja, közzéteheti, másolhatja, módosíthatja és terjesztheti az Ügyfél által az oldalon közzétett információt, különösen véleményt, értékelést és megjegyzést. A nyilatkozatok, beleértve a Szabályzat elolvasásáról szóló nyilatkozatot is kötik az Ügyfelet és a Webáruházat is, amíg az Ügyfélfiók törlésre nem kerül. Addig a pillanatig a Webáruház jogosult a személyi adatok tárolására és feldolgozására a szerződések teljesítése és a Webáruház weboldala használata céljából, továbbá díjmentesen használhatja, közzéteheti, másolhatja, módosíthatja és terjesztheti az Ügyfél által az oldalon közzétett információt, különösen véleményt, értékelést és megjegyzést. Az Ügyfélfiók törlése után a Webáruház jogosult csak azoknak a személyi adatok tárolására és feldolgozására, amelyekre szükség van a szolgáltatás elszámolásához, a szolgáltatás igénybevételével kapcsolatos követelések érvényesítéséhez, a jogosulatlan szolgáltatás igénybevételének tisztázásához. Ha az említett körülmény megszűnik, a Webáruház törli az Ügyfél személyi adatait.

      2. Ezen felül az Ügyfél opcionálisan hozzájárulhat a személyi adatai tárolásához, feldolgozásához és a harmadik jogalanyokkal való megosztásához reklám, piackutatás, a vásároló magatartás és preferenciák kutatása céljából, ha a vizsgálatok eredménye a Webáruház által nyújtott szolgáltatások javítását szolgálja, valamint hozzájárulhat ahhoz is, hogy kereskedelmi jellegű információt kap. Ha az Ügyfél egy vagy mind a kettő opciót kiválasztja, a Webáruház jogosult az Ügyfél személyi adatainak tárolásához, feldolgozásához és a harmadik jogalanyokkal való megosztásához a fent említett célokból. Az Ügyfél bármikor visszavonhatja az e pontnál részletezett nyilatkozatát azzal, hogy e-mailt küld az office@zoofast.hu e-mail címre, amelyben leírja a kérését. Ha a Webáruházhoz érkezik ilyen kérés, a Webáruház törli az Ügyfél az személyi adatait, amelyeket a Szabályzat jelen pontja szerinti célból tárol.

    5. A megrendelések teljesítése és az adásvételi szerződése megkötése az Ügyfél és a Webáruház között nem történhet kizárólagosan az Ügyfél által használt álnévvel, azonosítóval.

    6. Az Ügyfélnek mindenkori joga van az adatait pótolni, frissíteni, javítani, valamint igényelheti a személyi adatok feldolgozásának megszüntetését, a személyi adatok törlését, ha nem teljes, nem valós, nem aktuális, vagy a törvény megszegésével kerültek begyűjtésre, vagy a továbbiakban már nincs szükség rájuk ahhoz a cél teljesítéséhez, amelyhez begyűjtésre kerültek. Megfelelő nyilatkozatot a Webáruház e-mail címére kell elküldeni: office@zoofast.hu

    7. A Webáruház nem vállal felelősséget az Ügyfél által megadott hamis személyi adatokért.

    8. A személyi adatok védelme az 1997. augusztus 29-i törvény szerint történik – adatvédelem olyan módon, hogy a harmadik személy hozzáférése akadályozott.

    9. Az Ügyfél és a Webáruház hatáskörét és kötelezettségét az adatvédelemre vonatkozóan az adatvédelemről szóló 1997. augusztus 29-i törvény, valamint az elektronikus úton nyújtott szolgáltatásokról szóló 2002. július 18-i törvény határozza meg.

 

  1. A webáruház által alkalmazott védelem

    1. Annak érdekében, hogy a Webáruház védelmet nyújtson az Ügyfelek által a Webáruház weboldalára beléptetett adatok számára, a Webáruház a következő technikai eszközöket alkalmazza:

      1. adminisztrátori fiókok, jelszavakkal védve. Csak ezeknek a fiókoknak van hozzáférése minden személyes adathoz.
      2. felhasználói fiókok , jelszavakkal védve. Egyedül, csak a felhasználó adatai olvashatóak, illetve változtathatóak meg. (más felhasználóé nem)
      3. eseménynapló - rendszernapló (bejegyzések a naplóba) a felhasználó mikor regisztrált, ki és mikor változtatta meg a felhasználó adatait.
      4. biztonsági mentés a személyes adatokról, illetéktelenek által hozzáférhetetlen helyen tárolva.
      5. különleges biztonság, a rendszerbe való belépéshez szükséges felhasználói nevek és jelszavak védelmében.
      6. korlátozott hozzáférések rendszeren belül a fájlokhoz és könyvtárakhoz.

    2. A hitelkártyával [valamint az elektronikus banki átutalással] történő tranzakció hitelesítése az eCard segítségével történik – az adatátvitel titkosított és biztonságos kapcsolattal kerül végrehajtásra (SSL 256+ bit).

    3. Az elektronikus banki átutalás esetén a tranzakció az Ügyfél számláját kezelő bank elektronikus banki interfészen keresztül történhet, a bank által megadott védelmi eszközök használatával.

 

  1. Záró rendelkezések

    1. A Webáruház tevékenységére, valamint az Ügyfelek és a Webáruház által kötött adásvételi szerződésekre a lengyel jogszabályok hatályosak.

    2. A Szabályzat által nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyv és a részletes jogszabályok vonatkozó előírásai az irányadók, különösen az elektronikus úton nyújtott szolgáltatásokról szóló 2002. július 18-i törvény, a szerződésben foglaltaktól eltérő élelmiszeráruról és az eladónak jelentési határidőről szóló Gazdasági, Munkaügyi és Szociálpolitikai Miniszter 2003. január 30-i rendelete, fogyasztóvédelemről, valamint a veszélyes termék által okozott károkért való felelősségről szóló 2000. március 2-i törvény, a fogyasztói eladás különleges feltételeiről és a polgári törvénykönyv módosításáról szóló 2002. július 27-i törvény, valamint az adatvédelemről szóló 1997. augusztus 29-i törvény.

    3. A Szabályzat rendelkezéseit az érvényes jogszabályoknak megfelelően kell értelmezni. Ha a Szabályzat bármelyik rendelkezése érvényét veszti, a Szabályzat többi rendelkezése továbbra is érvényes, hacsak a körülményekből adódik, hogy a már érvénytelen rendelkezések nélkül az Ügyfél és a Webáruház között nem jöhet létre az adásvételi szerződés.

    4. A jelen Szabályzat, a benne meghatározott Ügyfél nyilatkozatok, a 3. Pontnál részletezett törvények megfelelő rendelkezései, valamint az adott megrendeléstől függően, a Szabályzat IX. 4. pontjánál részletezett szabályzatok a Felek közötti megállapodás szerves részei. Minden korábbi megállapodás a Felek között érvényét veszti és nem melléklete a jelen Szabályzatnak.

    5. A jelen Szabályzat alkalmazásából, valamint az Ügyfél és a Webáruház a Szabályzat alapján kötött szerződésekből eredő jogviták eldöntését a felek a KRAKVET Marek Batko sp.k. székhelye szerinti illetékes bíróságra bízzák.

    6. A Webáruház fenntartja jogát a Szabályzatban foglalt rendelkezések teljes vagy részbeni megváltoztatásához. A Webáruház a weboldalán közli az információt a Szabályzat módosításáról. A módosított Szabályzat a Webáruház által meghatározott időpontban lép hatályba, de nem hamarabb mint 7 (azaz hét) napon belül a weboldalon való közléstől számítva. A Szabályzat-módosítás hatályba lépése előtt beérkezett megrendelések a korábbi, a megrendelés napján érvényes rendelkezések szerint kerülnek teljesítésre.

       

 

Folytatás
Üzletszabályzat | Garancia és reklamáció | Szállítás és fizetés | Kapcsolat | Rólunk | Az Akciók Szabályzata | Oldaltérkép | Kutyák | Macskák | Árak PLN-ben