előírások


A Vevő és az Eladó közötti szerződés megkötése kétféleképpen történhet. A Vevőnek joga van a megrendelés megkötése előtt tárgyalni az Eladóval kötött szerződés valamennyi rendelkezéséről, beleértve azokat is, amelyek a következő feltételek rendelkezéseit módosítják. Ezeket a tárgyalásokat írásban kell lefolytatni, és az eladó címére kell irányítani:

CENTER ZOO SP. Z O.O.
ul. Prądnicka 12
30-002 Krakkó

KRS 0000691214
NIP: 6772424074
REGON: 368050932

Abban az esetben, ha a Vevő lemond a szerződés megkötésének lehetőségéről az egyéni tárgyalások útján, a következő feltételek és alkalmazandó jogszabályok alkalmazandók.

§1
Definíciók


• Postai cím - az intézmény neve és vezetékneve vagy neve, helyszín a városban (utcákra osztott város esetén: utcaszám, lakás vagy lakásszám, egy város esetében, ahol nincsenek utcák és városszámok), irányítószám és város .

• Panaszcím:
ZOOFAST
Kokotów No. 703
32-002 Węgrzce Wielkie

• Cím a levelezéshez:

ZOOFAST
Kokotów No. 703
32-002 Węgrzce Wielkie

• e-mail: office@zoofast.co.uk

• Vásárlási igazolás - a 2004. március 11-i áru- és szolgáltatási adótörvénynek megfelelően módosított számla, számla vagy átvételi elismervény, valamint az egyéb alkalmazandó jogszabályok.

• Termékkártya - egyetlen áruház aloldal, amely információkat tartalmaz egy termékről.

• Ügyfél - egy teljes jogképességgel rendelkező felnőtt, jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező szervezeti egység, amely képes jogi aktusok végrehajtására, az Eladóval közvetlenül az üzleti tevékenységével vagy szakmai tevékenységével kapcsolatos vásárlásokkal.

• Polgári Törvénykönyv - 1964. április 23-i polgári törvénykönyv módosított módosítása.

• A helyes gyakorlat szabályzata - a 2. cikk (1) bekezdésében említett magatartási szabályok, különösen az etikai és szakmai normák sorozata A módosított 2007. augusztus 23-i törvény a tisztességtelen piaci gyakorlatok elleni küzdelemről szóló törvény 5.

• Fogyasztó - teljes jogképességgel rendelkező felnőtt természetes személy, aki az Eladótól nem közvetlenül kapcsolódik üzleti vagy szakmai tevékenységéhez.

• Kosár - a boltban kínált termékekből készült termékek listája a vevő választása alapján.

• Vevő - fogyasztó és ügyfél.

• Szállítási hely - a vevő által a megrendelésben megjelölt postai cím vagy gyűjtőpont.
• A tétel kézbesítésének időpontja - az a pillanat, amikor a Vevő vagy az általa megjelölt harmadik fél vagy jogi személy birtokba veszi az elemet.

• Fogyasztói jog - a fogyasztói jogokról szóló 2014. május 30-i törvény.

• Termék - a megrendelés tárgyát képező tételek minimális és oszthatatlan száma, amelyet az Eladó üzletében mérési egységként adnak meg árának (ár / egység) meghatározásakor.

• A szerződés tárgya - a szerződés tárgyát képező termékek és szállítás.

• A szolgáltatás tárgya - a szerződés tárgya.

• Gyűjtési pont - az Eladó által a boltban lévő listában felsorolt ​​postai cím nélküli tétel kibocsátási helye.

• Tétel - olyan ingó tétel, amely szerződés tárgyát képezheti vagy lehet.

• Shop - a krakvet.pl címen elérhető internetes szolgáltatás, amelyen keresztül a Vevő megrendelheti.

• Eladó:

CENTER ZOO SP. Z O.O.
Prądnicka 12,
30-002 Krakkó
KRS 0000691214
NIP: 6772424074
REGON: 368050932

• Rendszer - az együttműködő informatikai eszközök és szoftverek csoportja, amely biztosítja a feldolgozást és tárolást, valamint az adattovábbítási hálózatokon keresztül történő adatátvitelt és -fogadást egy adott típusú hálózathoz megfelelő végberendezéssel, általában Internet-ként.

• esedékesség - óra ​​vagy munkanapok száma a termékkártyán.


• Szerződés - a fogyasztói jogokról szóló, 2014. május 30-i fogyasztói jogokról szóló törvény értelmében az üzlethelyiségen kívül vagy távolról kötött megállapodás a fogyasztók esetében, valamint a művészet szerinti értékesítési szerződés. Az 1964. április 23-i Polgári Törvénykönyv 535.

• Hiba - mind a fizikai hiba, mind a jogi hiba.

• Fizikai hiba - a szerződéssel együtt értékesített termék nem megfelelősége, különösen, ha az elem:
 - nincs olyan tulajdonsága, amelyet az ilyen jellegű dolognak a szerződés célja vagy a körülményektől vagy rendeltetési helytől függően kell lennie;
 - nincs olyan tulajdonság, amely szerint az Eladó a fogyasztónak nyújtott létezését;
 - nem alkalmas arra, hogy a fogyasztó a szerződés megkötésekor tájékoztassa az Eladót, és az Eladó nem emelt kifogást az ilyen célállomás ellen;
 - hiányos állapotban szállították a fogyasztónak;
 - helytelen telepítés és üzembe helyezés esetén, ha ezeket az Eladó vagy egy harmadik fél végezte, amelyért az Eladó felelős, vagy a Fogyasztó, aki az Eladótól kapott utasításokat követte;
 - nem rendelkezik a gyártó vagy képviselője vagy az üzleti tevékenysége során a terméket forgalomba hozó személy által megadott jellemzőkkel és olyan személyrel, aki nevét, védjegyét vagy más megkülönböztető jelét a termékére jelöli, kivéve, ha hogy az Eladó nem ismeri ezeket a biztosítékokat, vagy meggyőzően nem tudta, vagy nem tudta befolyásolni a Fogyasztónak a szerződés megkötésére vonatkozó döntését, vagy ha azok tartalmát a szerződés megkötése előtt kijavították.

• Jogi hiba - olyan helyzet, amikor az eladott tárgy harmadik fél tulajdonában van, vagy harmadik fél jogosultságával van terhelve, és ha egy elem használatának vagy elidegenítésének korlátozása egy illetékes hatóság határozatából vagy határozatából ered.

• Hírlevél - rekláminformációk küldése elektronikus kommunikációs eszközökkel (pl. E-mail, SMS).

• Megrendelés - a vásárló szándéknyilatkozata az áruházon keresztül, egyértelműen meghatározva: a termékek típusát és mennyiségét; a szállítás típusa; a fizetés típusa; a dolgok kiállításának helye, a Vevő adatai és a Vevő és az Eladó közötti közvetlen megállapodás megkötése.

2. §
Általános feltételek:


A szerződést lengyel nyelven kötik, a lengyel joggal és e rendeletekkel összhangban.
A szállítási helynek a Lengyel Köztársaság területén kell lennie.
Az eladó köteles és kötelezettséget vállal arra, hogy szolgáltatásokat nyújt és hibás árukat szállít.
Az Eladó által feltüntetett árak lengyel pénznemben vannak megadva, és bruttó árak (ÁFA-val együtt). A termékárak nem tartalmazzák a szállítási költséget, amely a szállítási árlistában szerepel.
Az Eladó nem adja meg a Vevőnek a művészet értelmében vett garanciát. A Polgári Törvénykönyv 577. cikke, de tájékoztatja a harmadik felek által a boltban lévő termékekre vonatkozó garanciákat.
A szerződés minden lényeges rendelkezésének megerősítése, nyilvánosságra hozatala, konszolidációja, biztonsága az információhoz való hozzáférés érdekében a jövőben a következő formában történik: a. A megrendelés megerősítése a megadott e-mail címre történő elküldéssel: megrendelés, pro forma számla, a szerződésből való kilépés jogára vonatkozó információk; ezeknek a rendeleteknek a pdf-változatban, a visszavonási formanyomtatvány egy pdf-változatban, a szabályzatok saját letöltésű linkjei és a szerződésből való kilépés mintája; b) a kitöltött megbízáshoz csatolni kell a nyomtatott tárgyak kibocsátási helyére: a vásárlási igazolást, a szerződésből való kilépéshez való jogot, ezen előírásokat, a visszavonási nyomtatványt vagy a fogyasztóval kötött megállapodást más tartós adathordozón.
Az eladó nem számít fel díjat a távközlési eszközökkel való kommunikációért, és a Vevő viseli a költségeit olyan összegben, amelyet a harmadik féllel kötött szerződéssel kötött szerződés alapján kötött, amely távoli kommunikációt tesz lehetővé.
Az Eladó az alábbi böngészőkben biztosítja a Vásárlónak a rendszer működésének helyességét a következő böngészőkben: IE 7 vagy újabb, a Firefox 3-as vagy újabb verziója, az Opera 9-es vagy újabb verziója, a Chrome 10-es vagy újabb verziója, a Safari a JAVA és a FLASH legújabb verzióival, a felbontású képernyőn vízszintes felett 1024 px. A böngészők működését és funkcionalitását befolyásoló harmadik féltől származó szoftverek használata: Az Internet Explorer, a FireFox, az Opera, a Chrome, a Safari befolyásolhatja a tároló helyes megjelenítését, ezért a krakvet.pl áruház teljes funkcionalitása érdekében le kell tiltania őket.
A megrendelő az adatait a boltban történő megemlékezésének lehetőségével felhasználhatja annak érdekében, hogy megkönnyítse a másik megrendelés eljuttatásának folyamatát. Ebből a célból a Vevőnek meg kell adnia a fiókjának eléréséhez szükséges felhasználónevet és jelszót. A bejelentkezési név és a jelszó a Vevő által meghatározott karakterek sorozata, aki köteles ezeket titokban tartani és védeni a harmadik felek jogosulatlan hozzáférése ellen. A vevő bármikor megtekintheti, javíthatja, frissítheti és törölheti a fiókot.
Az eladó a helyes gyakorlat kódexére vonatkozik.

3. §
A szerződés megkötése és végrehajtása


A megrendelések a nap 24 órájában helyezhetők el.

A megrendelés meghozatalához a Vevőnek legalább a következő lépéseket kell végrehajtania, amelyek némelyike ​​többször megismételhető:
• a fizetés típusának kiválasztása;
• a tétel kiállításának helye;
• termék hozzáadása a kosárhoz;
• a szállítás típusának kiválasztása;
• megrendelés elhelyezése a boltban a "Fizetési kötelezettség megrendelése" gombbal.

A vevő telefonon keresztül rendelhet.

A szerződés megkötése a Fogyasztóval a megrendelés benyújtásának időpontjában történik.
A Fogyasztó megrendelésének kézbesítése a kézbesítéskor azonnal megtörténik, a banki átutalással vagy az elektronikus fizetési rendszeren keresztül fizetendő megrendelések a Fogyasztó Eladó számláján történő kifizetését követően.
A szerződés megkötése az ügyféllel a megrendelésnek az eladó általi elfogadásának időpontjában történik, amely 48 órán belül tájékoztatja az ügyfelet.
Az Ügyfél készpénzzel történő megrendelésének végrehajtása közvetlenül a szerződés megkötését követően történik, a banki átutalással vagy az elektronikus fizetési rendszeren keresztül a szerződés megkötését követően fizetett megrendelés és az Ügyfél számlájának az Eladó számláján történő jóváírása.
Az Ügyfél megbízásának végrehajtása attól függhet, hogy a megrendelés teljes értéke vagy annak egy része fizetendő, vagy a kereskedő hitelkeretének legalább a megrendelés értéke, vagy az Eladó beleegyezése a megrendelés küldésére (a szállításkor fizetendő).
A szerződés tárgyának küldése a termékkártyán feltüntetett időn belül történik, valamint a termékek közül a leghosszabb időszakon belül a kártyákon feltüntetett termékek közül. Az időszak a megrendelés feldolgozásának időpontjától kezdődik.
A megvásárolt szerződés tárgya a Vevő által kiválasztott értékesítési dokumentummal együtt a Vevő által kiválasztott, a Vevő által megadott tétel kézbesítési helyére, a 2. pont 6b.

4.§
A szerződésből való kilépés joga


A fogyasztó a művészet alapján jogosult. A fogyasztóvédelmi törvény 27. cikke értelmében a távollevők közötti szerződés visszavonásának joga indok nélkül és költség nélkül, kivéve a cikkben meghatározott költségeket. 33, art. A fogyasztói jog 34.
A távollevők közötti szerződésből való visszavonás határideje a tétel kézbesítésétől számított 30 nap, és elegendő a nyilatkozat lejárta előtt elküldeni.
A Fogyasztó a szerződésből való kilépésre vonatkozó nyilatkozatot olyan formanyomtatványon nyújthatja be, amelynek a mintája a fogyasztóvédelmi törvény 2. melléklete, a krakvet címén elérhető formanyomtatványon.
Az Eladó lehetőséget ad arra, hogy e-mailben vagy telefonon nyújtson be nyilatkozatot a szerződésből való visszavonásról.
Az eladó e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a fogyasztónak (a szerződés megkötésekor és egy másik, ha a benyújtott nyilatkozatban szerepel) a szerződésből való kilépésre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét.
A szerződés visszavonása esetén a szerződés érvénytelennek minősül.
A fogyasztó köteles az árut az Eladónak haladéktalanul, de legkésőbb a szerződés visszavonásától számított 30 napon belül visszaküldeni. A határidő betartásához elegendő, ha a tételek lejáratát megelőzően visszaküldik.
A fogyasztó visszaküldi a szerződés tárgyát képező tárgyakat, amelyekből saját költségére és kockázatára lemondott
A fogyasztó nem viseli a digitális tartalomnak a tárgyi adathordozón nem rögzített költségeit, ha nem értett egyet a teljesítés előtt a szerződés visszavonásának határideje előtt, vagy nem értesült arról, hogy elvesztette a szerződéstől való lemondásának jogát a beleegyezés vagy a vállalkozó idején. megerősítést nyújtott a 2. cikknek megfelelően. 15 para. 1 és művészet. 21 par. 1. Fogyasztói jog.
A fogyasztó felelős a szerződés tárgyát képező dolog értékének csökkenéséért és annak használatából eredő módon, amely túlmutat a dolgok természetének, jellemzőinek és működésének megállapításához szükséges mértéken.
Az Eladó haladéktalanul, legkésőbb 14 napon belül a fogyasztó által benyújtott visszavonási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldi a Fogyasztónak az általa teljesített összes kifizetést, beleértve a szállítási költségeket, és ha a Fogyasztó olyan értékesítési módot választott, amely nem az Eladó által kínált legolcsóbb szokásos szállítási mód. Az Eladó nem téríti meg a Fogyasztónak további költségeket a Fogyasztóvédelmi Törvény 33. cikkének megfelelően.
Az Eladó a fizetési módot ugyanazzal a fizetési módszerrel téríti vissza, amelyet a Fogyasztó használ, kivéve, ha a Fogyasztó kifejezetten beleegyezett egy másik fizetési módba, amely nem jár költségekkel.
Az Eladó visszatarthatja a fogyasztótól kapott fizetés visszaküldését, amíg a tétel vissza nem érkezik, vagy a fogyasztó nem adja vissza annak visszaigazolását, attól függően, hogy melyik esemény történik először.
A fogyasztó a fogyasztóvédelmi törvény 38. cikke értelmében nem jogosult a szerződésből való kilépésre:
amelyben az ár vagy a díjazás a pénzügyi piac ingadozásaitól függ, amelyek felett az Eladónak nincs ellenőrzése, és amely a szerződésből való kivonás határideje előtt fordulhat elő;
ahol a szolgáltatás tárgya nem előregyártott elem, amelyet a fogyasztó specifikációja szerint gyártanak, vagy az egyéni igények kielégítésére szolgál;
ahol a szolgáltatás tárgya olyan termék, amely gyors romlásnak vagy rövid élettartamú;
amelyben a szolgáltatás tárgya zárt csomagban szállított áru, amelyet a csomagolás megnyitása után nem lehet egészségügyi vagy higiéniai okokból visszaadni, ha a csomagolás kiszállítás után nyitva van;
amelyben az előny tárgya olyan dolgok, amelyek a szállítás után természetüknél fogva elválaszthatatlanul kapcsolódnak más dolgokhoz;
ahol a szolgáltatás tárgya hang- vagy vizuális felvételek vagy számítógépes szoftverek, amelyeket zárt csomagban szállítanak, ha a csomagolás a szállítás után nyitva van;
olyan digitális tartalom kézbesítésére, amelyet nem tárolnak egy tárgyi adathordozón, ha a teljesítmény a fogyasztó kifejezett beleegyezésével kezdődött a visszavonás határideje előtt, és miután tájékoztatta a vállalkozót a szerződésből való kilépés jogának elvesztéséről;
napilapok, folyóiratok vagy folyóiratok szállítására, az előfizetési megállapodás kivételével.

5. §
szavatosság


Az eladó a művészeten alapul. A Polgári Törvénykönyv 558. §-ának (1) bekezdése a fizikai és jogi hibák (garanciális) miatt teljes mértékben kizárja az ügyfelek felelősségét.
Az eladó felelős a fogyasztó felé a cikkben meghatározott feltételek szerint. A Polgári Törvénykönyv 556. cikke és az azt követő hibák (garanciális).
A Fogyasztóval kötött szerződés esetén, ha a termék kézbesítésétől számított egy éven belül fizikai hibát találtak, feltételezhető, hogy a fogyasztó felé történő veszély átmeneti időpontjában létezett.
A fogyasztó, ha az eladott termék hibája van,:
• az árcsökkentést kérő nyilatkozat benyújtása;
• nyújtson be nyilatkozatot a szerződés visszavonásáról;
kivéve, ha az Eladó azonnal és anélkül, hogy túlzott kényelmetlenséget okozna a fogyasztó számára, a hibás terméket hibás vagy egy hibamentes termékre cseréli, vagy eltávolítja a hibát. Azonban, ha az Eladó már kicserélte vagy javította az elemet, vagy az Eladó nem teljesítette az elem cseréjére vonatkozó kötelezettségét, vagy hibásan távolította el, akkor nem jogosult az elem cseréjére vagy a hiba megszüntetésére.
A Fogyasztó az Eladó által javasolt hiba helyett hibákatól mentes áru cseréjét követeli meg, vagy a helyettesítés helyett a hiba megszüntetését követeli meg, kivéve, ha a fogyasztó által választott módon a dolgok betartása nem megfelelő, vagy túlzott költségeket igényel az Eladó által javasolt módszerhez képest , míg a hibáktól mentes dolgok költségét figyelembe veszik a költségek túllépésekor, a megállapított hiba jellegénél és jelentőségénél, valamint a fogyasztó által egyébként feltáró kényelmetlenségnél.
A fogyasztó nem vonhatja vissza a szerződést, ha a hiba nem releváns.
• A fogyasztó, ha az eladott termék hibája van, szintén:
• megköveteli a hibáktól mentes dolgok cseréjét;
• kéri a hiba megszüntetését.
Az eladó köteles a hibás elemet hibamentes helyettesítéssel, vagy a hiba ésszerű időn belüli eltávolítására kötelezni, anélkül, hogy túlzott kényelmetlenséget okozna a fogyasztó számára.
Az Eladó megtagadhatja a Fogyasztó kérésének kielégítését, ha a meghibásodott terméket a vevő által választott módon nem lehet összehangolni a szerződéssel, vagy túlzott költségeket követelne meg a szerződésnek való megfelelés második lehetséges módjához képest.
Ha a hibás elemet telepítették, a fogyasztó megkövetelheti a szétszerelést és újratelepítést a hibamentes helyettesítés vagy a hiba megszüntetése után, azonban köteles a kapcsolódó költségek egy részét megfizetni az eladott termék árán túl, vagy kérheti az Eladótól, hogy a költségek egy részét fizesse meg szétszerelés és újbóli összeszerelés, az eladott ár áráig. Abban az esetben, ha az Eladó nem teljesíti a kötelezettséget, a Fogyasztó jogosult arra, hogy ezeket a tevékenységeket az Eladó költségén és kockázatán végezze el.
A fogyasztó, aki a jótállás jogait gyakorolja, köteles a hibát az Eladó költségére nyújtani, és ha a dolgok típusa vagy a telepítés módja miatt a Fogyasztó által a dolgok kézbesítése túlságosan nehéz lenne, a Fogyasztó köteles az Eladót az Eladónak a helyén megadni. melyik dolog található. Abban az esetben, ha az Eladó nem teljesíti a kötelezettséget, a Fogyasztó jogosult a tételeket az Eladó költségére és kockázatára visszaküldeni.
A csere vagy javítás költségeit az Eladó viseli, kivéve a 4. § 10. pontjában leírt helyzetet.
Az Eladó köteles a Fogyasztótól hibás vagy hibás vagy a szerződésből való kivonás esetén hibás terméket elfogadni.

Az eladó 14 napon belül válaszol:
• az árcsökkentés iránti kérelem;
• nyilatkozat a szerződés visszavonásáról;
• a dolgok cseréjének követelése valamilyen hibától mentes;
• a hiba elhárítása.

Ellenkező esetben úgy ítéljük meg, hogy a fogyasztó nyilatkozatát vagy igényét igazolta.
Az eladó felelős a jótállás alapján, ha a fizikai hibát az áru fogyasztó részére történő kézbesítésétől számított két év lejárta előtt találták meg, és ha az eladás tárgyát az áru fogyasztó általi kézbesítésétől számított egy év elteltével használják.
A fogyasztónak a hibáról vagy a hibásan értékesített tétel cseréjére vonatkozó igénye egy év elteltével lejár, a hiba megállapításának napjától számítva, legkorábban két éven belül attól a pillanattól kezdve, amikor a fogyasztó az árut kibocsátotta, és ha az eladás tárgyát egy éven belül használják fel a termékek fogyasztó részére történő kiadása.
Abban az esetben, ha az Eladó vagy a gyártó által meghatározott lejárati idő az elemnek a Fogyasztónak történő kézbesítésétől számított két év elteltével ér véget, az Eladó a garancia hatálya alá tartozik az adott termék fizikai hibáinak az említett határidő lejárta előtt történő megállapításáért.
A fogyasztó az 5. § (15) - (17) pontjában meghatározott határidőkön belül az eladott termék fizikai hibája miatt nyilatkozatot nyújthat be a szerződésről vagy az árcsökkentésről, és ha a fogyasztó hibás vagy hibás eltávolítás nélkül kérte az elem cseréjét, a visszavonási nyilatkozat benyújtásának határideje a szerződés vagy az árcsökkentés az elem cseréjére vonatkozó határidő nem megfelelő lejártával vagy a hiba megszüntetésével kezdődik.
A garancia hatálya alá tartozó jogok valamelyikének bírósági vagy választottbírósági vizsgálata esetén a fogyasztónak a jelen garanciával kapcsolatos egyéb jogok gyakorlásának határideje az eljárás végleges megkötéséig felfüggesztésre kerül. Ennek megfelelően a közvetítői eljárásokra is vonatkozik, míg a fogyasztó számára biztosított garanciával kapcsolatos egyéb jogok gyakorlásának határideje attól a naptól kezdődik, amikor a bíróság elutasítja a közvetítő előtt megkötött megállapodást, vagy a közvetítés hatástalan befejezése.
A jótállással kapcsolatos jogok gyakorlására az eladott tétel jogi hibáira érvényes, a §5 15-16. Pont alkalmazandó, azzal a kivétellel, hogy az időszak attól a naptól kezdődik, amikor a fogyasztó megtudta a hibát, és ha a fogyasztó a hibáról csak a Harmadik fél eljárásai - attól a naptól kezdve, amikor a harmadik féllel szembeni vitában hozott határozat végleges lett.
Ha a Fogyasztó dolog hiánya miatt visszavonási vagy árcsökkentési nyilatkozatot nyújtott be, kérheti az elszenvedett kár megtérítését, mivel szerződést kötött, és nem ismeri a hibát, még akkor is, ha a kár olyan körülmények miatt következett be, amelyekért az Eladó nem felel. különösen a szerződés megkötésének költségeit, a tételek összegyűjtésének, szállításának, tárolásának és biztosításának költségeit, a kiadások megtérítését követelheti meg, amennyiben azok nem részesültek tőlük, és nem kapták meg őket harmadik féltől és a folyamat költségeinek megtérítését. Ez nem érinti az általános elveken alapuló kár helyreállítására vonatkozó kötelezettségre vonatkozó rendelkezéseket.
A hiba megállapítására vonatkozó határidő lejárta nem zárja ki a jótállás szerinti jogok gyakorlását, ha az Eladó lopás nélkül elrejtette a hibát.

6. §
Adatvédelmi politika és személyes adatok biztonsága


Az Üzletfél a Fogyasztók által szolgáltatott személyes adatok adatbázisainak kezelője az Eladó.
Az Eladó vállalja, hogy a személyes adatok védelmét az 1997. augusztus 29-i Személyes Adatvédelmi Törvény és a 2002. július 18-i Elektronikus Szolgáltatási Szabályzat szerint védi. A Vevő a megrendelés benyújtásakor személyes adatait az Eladónak adja meg, és elfogadja az Eladó által a megrendelés teljesítése érdekében történő feldolgozását. A vevőnek lehetősége van bármikor megtekinteni, helyesbíteni, frissíteni és törölni személyes adatait.
A raktárban a megrendelések feldolgozásához használt személyes adatok gyűjtésére, feldolgozására és tárolására vonatkozó részletes szabályokat az Adatvédelmi 

7. §
Záró rendelkezések


E rendelkezések egyike sem sérti a Vevő jogait. Ilyen módon nem értelmezhető, mivel a szabályzat bármely részének az alkalmazandó joggal való összeegyeztethetetlensége esetén az Eladó abból a szempontból, hogy a szabályozás vitatott rendelkezése helyett teljesíti és alkalmazza ezt a jogot.
A regisztrált vásárlók e-mailben értesülnek a szabályzatok változásairól és azok hatályáról (a regisztráció vagy a megrendelés során megadott e-mail címről). Az értesítést az új rendeletek hatálybalépése előtt legalább 30 nappal kell elküldeni. A módosításokat a szabályozásoknak az alkalmazandó jogi státuszhoz való igazítása érdekében fogják bevezetni.
A szabályok jelenlegi változata mindig a Vásárló rendelkezésére áll a szabályok lapon. A megrendelés teljesítése során és a Vevő utáni értékesítésének időtartama alatt az általa a megrendelés során elfogadott szabályok érvényesek. Kivéve azt a helyzetet, amikor a Fogyasztó úgy ítéli meg, hogy a jelenleginél kevésbé kedvező, és az aktuális választást kötelezővé teszi az Eladó számára.
Azokban a kérdésekben, amelyekre nem vonatkozik e rendelet, a vonatkozó alkalmazandó jogszabályi rendelkezéseket kell alkalmazni. A vitatott kérdések, ha a Fogyasztó ilyen kívánságát fejezi ki, a Kereskedelmi Ellenőrzési Tartományi Felügyeletek előtti közvetítési eljárás vagy a Kereskedelmi Ellenőrzési Tartományi Felügyelőség választottbírósági eljárásával, vagy a Fogyasztó által azonosított, jogviták peren kívüli rendezésének egyenértékű és törvényes módszereivel oldható meg. Végső megoldásként az ügyet egy helyi és ténybeli bíróság rendezi.

Kokotów,  25 március 2019.

A webhely cookie-kat használ a szolgáltatásoknak a szolgáltatással való ellátásához A cookie-kkal kapcsolatos irányelvek. A böngészőben megadhatja a cookie-k tárolásának vagy elérésének feltételeit.
Megértem
pixel